شارژ کنید و میلیونر شوید !!!

با استفاده از برنامه شارژ آمد می توانید سیم کارت های خود را شارژ کنید، عضو بگیرید و میلیونر شوید

شارژ کنید و میلیونر شوید !!!

با استفاده از برنامه شارژ آمد می توانید سیم کارت های خود را شارژ کنید، عضو بگیرید و میلیونر شوید

شارژآمد که مخفف شارژ و درآمد هست توسط تیم حرفه ای از برنامه نویسان سیستم بانکی راه اندازی شده است. هدف اصلی این برنامه این است که ضمن خرید شارژ موبایل و اینترنت از همه اپراتورهای موجود کشور از طریق ایجاد یه پلتفرم و منطق شبکه ای هم شارژ ارزان تر بخریم و هم از شارژی که دیگران خریداری میکنند درامد داشته باشیم

آخرین مطالب

هدف از این پست تشکیل یک تیم قوی برای کسب درآمد 



تیم قوی برای کسب درآمد






سلام دوستان گرامی


یه مقدمه و حرف دل اول من بگم : 

حدود یکسال هست که من در زمینه بیتکوین فعالیت دارم و اطلاعاتم رو هی دارم بیشتر میکنم ....

و با سایتهای زیادی مانند سایتهای کلیکی "پی.تی.سی"  PTC و سایتهای مختلف دیگه کار کردم

و دیدم اکثر سایتهای کلیکی وقت تلف کردن هست ...ادامه متن و صحبت هام در 


 اینجا بلاگ کسب درآمد از بیتکوین


حتما حتما بخون 


ولی میخوام بگم اگه تمامی کسانیکه از طریق کدمعرف malek به برنامه شارژآمد دعوت شدن 

و هر روز به تعداد ثبت نامی ها اضافه میشن

ایمیل هاشون رو برای من بفرستن تا با یک افزونه ی معتبر مرورگر کروم که مورد قبول کمپانی گوگل هست

 و  نرم افزاری شما رو آشنا کنم که مرتبط با 

استخراج و ماینینگ بیتکوین هست که هدف از ساخته شدن این نرم افزار اینه که

 ضعیف ترین کامپیوترها و سیستم های خونگی بتونند این ارز دیجیتال "بیتکوین" رو بدست بیارن

مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

 پس حتما یکسر به وبلاگ دیگر من بزنید:


بدست آوردن و کسب درآمد از بیتکوین



آموزش و نکته ها و ریزه کاریهای ساتوشی و بیتکوین تو وبلاگ بالا گفته میشه 

دوستار کسب درآمد بالا هستی یه سر به وبلاگ بزن




باتشکر از شما همراهان همیشگی

اپلیکیشن شارژآمد و افزونه بیتر و نرم افزار ماینینگ بیتکوین 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی